Farasis Energy din China a dezvăluit o nouă baterie pentru vehicule electrice (EV) cu autonomie excepțională și toleranță la temperaturi extreme.
Această nouă baterie pentru vehicule electrice poate funcționa normal între -30°C și 65°C și poate continua să funcționeze la 70% din capacitatea sa (SOH) chiar și după mii de cicluri de încărcare.
Farasis Energy a prezentat noua baterie la Conferința ASEAN Automotive Supply Chain din acest an, care a avut loc în Thailanda între 18 și 19 iunie.
Conferința ASEAN Automotive Supply Chain se concentrează pe integrarea regională în industria auto. Ea evidențiază tendințele, inovațiile și provocările, reunind lideri din industrie, factori de decizie și părțile interesate, scrie Interesting Engineering.
Conferința își propune să faciliteze discuțiile despre optimizarea lanțului de aprovizionare, progresele tehnologice și strategiile colaborative pentru a spori competitivitatea și durabilitatea în sectorul auto din ASEAN.
Noua baterie promite multe pentru vehiculele de pasageri și comerciale cu energie nouă și pentru aplicații noi, cum ar fi vehiculele cu două sau trei roți sau vehicule electrice cu decolare și aterizare verticală (eVTOL) etc.
Conform declarațiilor lui Jack Peng, de la Farasis Energy, care a prezentat noua tehnologie de baterie, aceasta se bucură de performanțe ridicate, standarde de siguranță de top și adaptabilitate robustă la temperaturi. Dacă afirmațiile despre baterie sunt adevărate, aceasta ar putea schimba jocul pe piața vehiculelor electrice în viitor.
Peng a explicat că bateria a fost dezvoltată pentru temperaturile ridicate din Asociația Națiunilor din Sud-Estul Asiei (ASEAN) și națiunile învecinate.
Aceste baterii pot funcționa normal în intervalul de temperaturi de la -30 °C la 65 °C. Într-un mediu de 25°C, o singură celulă de baterie poate suporta 2.500 de cicluri cu o capacitate mai mare de 70%.
Într-un mediu de 45°C, o singură celulă de baterie poate suporta 1500 de cicluri cu o capacitate mai mare de 70%. Acestea sunt rezistente la medii cu temperaturi ridicate, pot descărca la rate ridicate fără probleme, iar temperatura unei singure celule de baterie crește doar cu aproximativ 5°C.
Mai mult, cea mai recentă tehnologie a bateriei semi-solid-state poate îmbunătăți semnificativ stabilitatea la nivel de material, ducând la o durată de viață incredibil de lungă a bateriei. Testele efectuate în laboratorul Farasis Energy au arătat că aceste baterii pot suporta peste 5.000 de cicluri cu o capacitate de 70%.
Acest lucru, a explicat Peng, a rezultat într-o distanță totală de conducere de peste 1,6 milioane de kilometri. Această tehnologie are potențialul de a fi aplicată la scară largă în diferite vehicule, cum ar fi mașinile de pasageri, vehiculele comerciale, eVTOL, autobuzele, autocarele și alte domenii, îmbunătățind semnificativ durabilitatea bateriei, eficiența operațională și reducând costurile.
Farasis Energy a fost un jucător important în tehnologia bateriilor timp de 27 de ani. Afacerea auto a companiei a avut succes pe piețele interne și internaționale.
Considerată un lider global în tehnologii inovatoare de energie nouă, compania Farasis Energy a introdus prima baterie de putere cu sodiu-ion din lume pentru clienții de vehicule electrice. Aceasta a realizat livrarea către clienți finali a aeronavelor electrice cu decolare și aterizare verticală (eVTOL).
În piața vehiculelor electrice cu două roți, Farasis Energy este prima companie de baterii de putere din China. Deține cea mai mare cotă de piață globală în piața bateriilor litiu de înaltă performanță pentru motociclete electrice.
În plus, Farasis Energy este cel mai mare furnizor de baterii pentru compania de motociclete electrice de lux ZERO.
Ceva foarte ciudat se întâmplă cu metalul în spațiu
Cum au schimbat lumea cercetările în domeniul parfumurilor?
O companie japoneză vrea să construiască un lift spațial până în 2050